Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 31 |
Dołączył: 11.11.2007 |
|
Odświeżę temat - może ktoś skorzysta. W tych najtańszych lusterkach niema znaczenia, czy prawe, czy lewe - są mizerne. Oryginalne (RD 07) różnią się tak, jak to kolega opisał wyżej. Jednak w obydwu jest lewy gwint i można je awaryjnie zamienić, ale kąt wychylenia jest zbyt mały do normalnej widoczności. Zamiennik z Larsona 62,50zł jest niemal identyczny: dobre szkło, blacha, nastaw, identyczna dł.gwintu,ale minimalnie inny profil na krawędzi i malowanie (czarny półmat). Dla bardzo wnikliwych, po montażu widać tylko to ostatnie (myślę, że kurz zrobi swoje). Opakowanie zawiera prawe + lewe. Lusterka są bez redukcji wkręcanych w moc. na kirownicy. Te ostatnie są takie same (wkręcamy "normalnie", czyli w prawo). Dzięki dobranym gwintom wkręcając redukcję od razu wkręcamy lusterko (inaczej przeszkadza owiewka). No i sklep KLASA - takie samo, ale z redukcjami 47,90zł. Przyznam się, że wyciąłem sam z lusterka sferycznego odpowiednie kółko i mimo dostępnych czarów (ciepła woda, ludwik i takie tam..) nie udało mi się. I dobrze, bo póżniej zobaczyłem, że odcień lustra i tak był inny. Pozdrawiam.
Czarna AT rd07 "Alleluja i do przodu" ks. Peszkowski
|
|