Niezalogowany
[
Logowanie
|
Rejestracja
|
Użytkownicy
|
Szukaj
]
Africa Twin
>>
Inne tematy
>>
Ilustrowana Historia Off-roadu
Napisz odpowiedź
Autor:
Kolor
Rozmiar
Ogromny
Wielki
Duży
Mały
[quote=samul]Ostatni zbiornik od lewej... lol z postu Szymka ... kurde, Moto Evasion w Renens ??? Tam kupilem moj kask, bo motoru zadnego fajnego nie mieli ;) . Ale jaja. No to pojechalem pogadac. Ten warsztat prowadzi niejaki Di Mauro - wtedy czlonek ekipy Honda Africa Twin - taak byla taka chlip1. W scislej podobno wspolpracy z inzynierami od tego modelu Hondy, ktorzy tez sami duzo jezdzili. Wszystko co chcieli ulepszyc w AT zostalo wprowadzone w RD07. Glownie umieszczenie filtru powietrza tam... gdzie byc powinien. Zapytalem oczywiscie o... pompe i regler. Po pierwsze, ze wzgledu na apetyt Afri musiala byc pompa, jasne. Mieli do wyboru podcisnieniowa i elekryczna. Wybor padl na ta druga, bo podaje paliwo od przekrecenia kluczyka, a podcisnieniowa potrzebuje... podcisnienia lol z silnika. Teoretycznie wiec moga byc jaja jak moto sobie postoi, paliwko wyparuje z gaznikow,... Tyle teorii. Regler to wina podwykonawcy :P , powinien byc ok, a ze nie jest... Teraz z grubszej rury. Dlaczego zaprzestali produkcji? Z kilku powodow: Inzyniery od AT zaczeli sie starzec (zgaduje, ze nie zaczeli jej robic majac po 20 lat, lecz jak "nabrali doswiadczenia" *** ZAGADKA: W JAKIM WIEKU JAPONSKI INZYNIER MOZE BYCUZNANY ZA DOSWIADCZONEGO? ***), trzebaby przyuczyc nowa ekipe - big problem! - jednoczesnie opracowujac nowa wersje (mialo byc 900cm, wtrysk, itd.itd.), Honda wprowadzala Varadero i uwazali, ze cenowo AT i Varadero 1000 beda konkurowac. Wtedy uwazano, ze to zle. Nie dali sie przekonac, ze klienci na Viadro to nie ta sama grupa. I dupa! Facet mowi, ze osobiscie wykupil wszystkie AT ze stoku jakie sie dalo i sprzedawal poki mial. Nastepnym razem wezme foto i moze sie jeszcze facet rozgada. Ciao, samul[/quote]