Niezalogowany
[
Logowanie
|
Rejestracja
|
Użytkownicy
|
Szukaj
]
Africa Twin
>>
Akcesoria i części
>>
Szyby MGG
Napisz odpowiedź
Autor:
Kolor
Rozmiar
Ogromny
Wielki
Duży
Mały
[quote=guzziboy]Wiesz co Pawel nie moge znalesc zdjecia z Twoja Afri z garazu ktore mi kiedys przyslales-ale nie wiem czy w Twojej maszynce juz nie ma wymienionej szybki-oryginalna jest Mitsubishi i ma kalczukowa obwodke zapobiegajaca wyszczerbianiu.Wiesz generalnie te wysokie szyby ludzie montuja ale zazwyczaj z powodu wysokiego wzrostu,ale ponizej 180 cm to naprawde nie widze sensu.Pozatym tak jak mowilem nie zawsze jest z tymi szybami tak wspaniale-moze mniej wieje ale strumien podcisnienia potrafi odbijac sie od tylnego kufra i pchac Cie do przodu-albo powiewy pukaja nas w kask od tylu.Najgorsze jest jednak to ze przy podjezdzie jest naprawde nieprzyjemnie.Czytalem gdzies kiedys ze mozna na asfalt zakladac wysoka a w teren niska-czyli albo sie zdecydowac w domu albo wozic ze soba szybe na zmiane!!!!-paranoja.Przeciesz to nie jest motocykl ktory wiezie sie na lawecie na poligon i mloci sie w blocie-tylko jedziemy asfaltowka i w pewnym momencie zachaczamy sobie o lasek-noi co?Wyciagamy srubokret i zmieniamy szybe!?!?!?Model RD7A ma troszke inna owiewke niz RD7 i tam jest dysza-w okolicach laczenia owiewki z szyba.Honda celowo nie wprowadzila wyzszej szyby tylko uspokoila przeplyw powietrza wlasnie montujac ta dysze-tak aby czesc wiatru szla wewnetrzna strona szyby i to powoduje zdezenie sie tych dwoch warstw powietrza-co w sumie uspakaja caly przeplyw.Widzialem kiedys takie szyby nie wiem jakiej firmy ale byly wysokie i mialy wlasnie dysze-wiem tylko ze kosztowaly ok 500 zl.Wlasciciele starszych afryk maja powody do nazekania-szczegulnie model RD3 ma bardzo niska szybe-ale przez to jest bardziej terenowy.Troche mi sie przedluzyl ten wywod-pozdrawiam[/quote]