Niezalogowany
[
Logowanie
|
Rejestracja
|
Użytkownicy
|
Szukaj
]
Africa Twin
>>
Akcesoria i części
>>
wskaźnik ładowania
Napisz odpowiedź
Autor:
Kolor
Rozmiar
Ogromny
Wielki
Duży
Mały
[quote=Pastor][quote=kajetan] No Pastor poradz coś ? beer beer beer beer beer [/quote] He... No to Pastor radzi tak: [b]usuwać przyczyny, a nie skutki[/b]. Jeśli z instalacją wszystko jest cacy - to regler będzie sie grzał tylko tyle ile mu wolno i żyć będzie w zdrowiu i szczęściu, aż do późnej starości (własciciela lub maszyny) ;) Wszelkie wiatraczki, czujniczki, mierniczki, Systemy Wczesnego Ostrzegania i Układy Wydajnego Chłodzenia to zwykłe leczenie syfa pudrem. Bydle ma działać i się nie psuć i głowy nie zawracać. Niestety żeby tak było trza mu poświęcić trochę czułości. Podobno nawet pies jeśli jest nie głaskany to krzywo rośnie hahaha Czyli tak jak już do znudzenia powtarzałem: - aku zgodny ze specyfikacją producenta (spytajcie Lewara o zdanie) - pilnować stanu elektrolitu i doładowywać zimą, w razie wątpliwości wymienić cały aku - regularnie (np. po zimie) czyścić styki na klemach i ważnych konektorach (np. tych od reglera) oraz na bezpiecznikach i konserwować (są do tego takie spraje specjalne) - nie robić wiejskich "tjuningów" typu podłączanie 2 lamp na krótkich, czy wsadzanie 100 W żarówek. Jak ktoś się bardzo upiera, bo niedowidzi po ciemku, to niech sobie ostatecznie zrobi dołączany ten drugi reflektor jakimś przełącznikiem, a w dzień lata tylko na 1 włączonym - tak jak fabryka to przewidziała. - nie przesadzać z osprzętem. Doceniam grzane manety i podgrzewane siedzenia, ale ciepłe rękawice i barchanowe gacie biorą dużo mniej prądu lol Do tego co jakiś czas pomacać regler, czy się grzeje tak jak wcześniej czy może bardziej. Pomacać też wtyczki przy nim - one lubią się też nieźle grzać jeśli są nie konserwowane i brudne. Mimo, że zasadniczo jestem wrogiem dokładania zbędnych bajerów do moto, to w tym wypadku uważam akurat amperomierz kierunkowy za przydatny. Pomaga szybko się połapać co jest nie tak w instalacji. Widać np. bardzo ładnie jak kiwa się wskazówka kiedy wciskamy heble - od razu wiemy, że żarówka stopu ma się dobrze. Podobnie jest ze wszystkimi elektrycznymi odbiornikami - nie trzeba ich widzieć/słyszeć/czuć, bo amperomierz sam od razu pokaże czy żyją taak Co do samego reglera, to zasadniczo można by mu trochę faktycznie ulżyć jakimś radiatorem, ale nic nie zastapi dbałości o instalację - zadne chłodzenie tego nie zastapi. nonono1 Sam radiator po prostu przykleiłbym do pleców reglera na taką spec. pastę przewodzącą ciepło, zamiast tej aluminiowej płytki ze strony tego włocha. Byłoby miło wystawić go też trochę na wiatr i gdzieś dalej od tłumika, ale raczej nie za cenę przedłużania oryginalnej kabloteki. Byłoby nieźle pozbyć się tych plastikowych boczków w tym celu, albo zrobić jakieś bardziej kuse. Po jaką cholerę w motocyklu tyle tych plastików? kreckadostal Dobra, muszę kończyć bo robota wzywa... beksa Zdrowia![/quote]