Niezalogowany
[
Logowanie
|
Rejestracja
|
Użytkownicy
|
Szukaj
]
Africa Twin
>>
Akcesoria i części
>>
wskaźnik ładowania
Napisz odpowiedź
Autor:
Kolor
Rozmiar
Ogromny
Wielki
Duży
Mały
[quote=Pastor][quote=barthez]możesz wydrukować schemat z Haynesa, narysować prawidłowe wg ciebie podłączenie w obydwu wariantach, zeskanować i podesłać na maila [/quote] Jawohl maj darlink ! rotfl Własnie wysłałem Tobie i Kajtkowi moje chore wizje. W galerii powiesić nie bardzo mam jak, bo CAD nie konwertuje do .jpg tylko do .wmf, a to chyba (nie sprawdzałem) się nie nada do galerii. Jak masz czym to przerobić to możesz powiesić. Co do tego włochowatego patentu to też go oglądałem - jeśli chodzi o większy radiator i powieszenie regulatora w przewiewnym miejscu i na gumach to pełna zgoda. Ale ten wentylatorek to już trochę przegięcie - po pierwszym "niedzielnym spacerze" w błocie, piachu i wodzie będzie po nim. No chyba, że ktoś uzywa AT w takich warunkach jak kompa: czyli w suchym i ogrzewanym pokoju hahaha Ale ze stronki tego makaroniarza dowiedziałem się przynajmniej jak działa regulator i... jestem jeszcze bardziej szczęśliwy że u mnie nie ma takiego gafa1 Nie chcę znowu przymulać, więc powiem krótko: ten regler grzeje się nadmiernie gdy: 1. Ma za duże obciążenie (grzeje się wtedy te 6 diod prostowniczych) - więc uwaga na wszystkie grzane minetki i 100W żarówy. 2. Ma za małe obciążenie (grzeją się te 3 "sterowane diody" SCR - nie pamiętam jak to gówno się prawidłowo nazywa) - więc trza pilnować dobrego styku klem z akumulatorem, prawidłowego typu aku i stanu elektrolitu. Generalnie jeśli wszystko jest zgodne z tym co kazała fabryka i nie kombinujemy z dodatkowymi zabawkami, a wszystkie styki i aku są dobrze utrzymane, to regler powienien żyć długo i szczęśliwie. taak Dobra, to tyle. Idę robić robotę ;) Zdrowia![/quote]