Niezalogowany
[
Logowanie
|
Rejestracja
|
Użytkownicy
|
Szukaj
]
Africa Twin
>>
Problemy techniczne
>>
Sprzegło
Napisz odpowiedź
Autor:
Kolor
Rozmiar
Ogromny
Wielki
Duży
Mały
[quote=guzziboy]Witam.Piszac-najmocniejszy nie mialem na mysli mocy jednostkowej ale ta wlasciwa-dlatego ze na koszu sprzeglowym jest wlasnie ona czyli ok 61 KM.W NTV 50-bywaly wersje bardzo mocne - ponad 60 koni ale to byly pierwsze modele po roku produkcji kastrowane normami.Nie wiem jaka VT masz na mysli piszac (100KM).Moze VT 500 .Ale na koszu ma 50.. o ile pamietam.Moc jednostkowa jest czysto techniczna i nie uzywa sie jej w codziennej mechanice.Jak masz okazje to porownaj Sobie jak wkreca sie Afri w porownaniu z NTV lub T-alpem.Gwarantuje Ci ze duzo szybciej-moja ma K&N- bez innych "bajerow" to wkreca sie naprawde szybko.A z tymi luzami-zawieszenie o duzym skoku po prostu zwieksza luz lancucha-na max rozciagnietym amortyzatorze ma 5cm luzu a gdy wachacz jest idealnie poziomy ta wartosc spada do 1 cm.Przy oderwaniu kola od ziemi , silnik wkreca sie gwaltownie a ten luz rozchodzi sie na caly uklad napedowy,po zetknieciu z ziemia jest gwaltownie kasowany i wtedy sprzeglo wraz z innymi elementami ukladu napedowego dostaje w D..Lozysko walka zdawczego sypie sie glownie z powodu zbyt duzego naprezenia lancucha.A poza ty nie oszukujmy Sie.Klekoczace sprzegla zdarzaja sie w roznych modelach Hondziary , a firma nie specjalnie zawracala sobie dupe zeby z tym cos robic.Osobiscie slyszalem te dzwieki np. w CB 1000 z 96r.23tys przebiegu,VFR 95r.tez z niewielkim przebiegiem,w P-europie tez chrupie ale oczywiscie nie jest to regula.Koles z klubu Africa Twin - Poland pisal mi ze jego Afri ma podobnie jak moja ponad 60 tys w kolach i nic nie stuka.Nie pamietam roku produkcji , ale model RD7A-chyba po 2000r.Takze nawet w Afri nie jest tu regula.Pozdrawiamjavascript:emoticon(';)') [/quote]