Niezalogowany
[
Logowanie
|
Rejestracja
|
Użytkownicy
|
Szukaj
]
Africa Twin
>>
Problemy techniczne
>>
Zerwany gwint pod korkiem spustu oleju...
Napisz odpowiedź
Autor:
Kolor
Rozmiar
Ogromny
Wielki
Duży
Mały
[quote=piotr_3miasto][quote=Pastor]Walczyłem z takim tematem w KMX200 i CB400. W obu przypadkach zwyczajnie dorobiłem nadwymiarowy korek, a otwór na nowo nagwintowałem. Oczywiście nietypowe gwintowniki były potrzebne. No i rzecz istotna - nie wolno dopuścic do tego żeby się opiłki dostały do środka. Robiłem to gwintując w pozycji "sufitowej" i smarowałem gwintownik butaprenem czy innym klajstrem taak a co 1/2 obrotu wykręcałem i czysciłem. Oba sprzety żyją do dzisiaj i mają się dobrze ;) czego i Twojej AT zyczę taak hello [/quote] W pierwszej chwili też pomyślałem o takim sposobie. Poraża mnie jednak myśl demontażu silnika z ramy! W osi tego otworu stoi akurat rura dolnego odcinka ramy!!! Ewentualne rozwiercanie i gwintowanie klasycznym sposobem niemożliwe. hmmm1 [/quote]