Niezalogowany
[
Logowanie
|
Rejestracja
|
Użytkownicy
|
Szukaj
]
Africa Twin
>>
Problemy techniczne
>>
K&N + DynoJet Stage I + tuningowa koncowka wydechu (np. Remus)
Napisz odpowiedź
Autor:
Kolor
Rozmiar
Ogromny
Wielki
Duży
Mały
[quote=jochen]Kiedyś gadałem o Dynojetach z Adamem Dukałą z Moto-Topu w Krakowie - on twierdzi, że w AT nie ma sensu się w to bawić bo: przyrost mocy jest niewielki (kilka procent), osiągany jest w górnym rejestrze obrotów, skutkiem czego góra jest troszkę mocniejsza, a dół słabszy, zmniejsza się żywotność silnika, no i rosną koszty serwisowania. Skórka nie warta wyprawki. Jego zdaniem tego typu rozwiązania mają sens i są stosowane w motocyklach sportowych ścigających sie na torze, gdzie silnik pracuje cały czas na maksymalnych obrotach i każdy dodatkowy konik się liczy. To tak, jak doładowanie dynamiczne - fajnie wygląda na prospekcie i sloganie reklamowym, ale normalnemu użytkownikowi nic nie da. [/quote]