Niezalogowany
[
Logowanie
|
Rejestracja
|
Użytkownicy
|
Szukaj
]
Africa Twin
>>
Problemy techniczne
>>
K&N + DynoJet Stage I + tuningowa koncowka wydechu (np. Remus)
Napisz odpowiedź
Autor:
Kolor
Rozmiar
Ogromny
Wielki
Duży
Mały
[quote=wuja][quote=pretor]Powrócę do tematu. Rozumiem, że jak mam 2 szt standardowo o rozmiarze 132 to raczej powinienem kupić mniejsze? Anglicy na tej stronie http://www.techtransalp.co.uk/tech.html zrobili dokładnie to co ja i na końcu chyba z braku dynojetów wsadzili tylko mniejsze dysze 125. [/quote] Angole pisza ze fabrycznie (czyli na dyszy 132) Tramp ma sklonnosc do zbyt bogatej mieszanki czyli powietrze : paliwo w stosunku 11,5:1. Najkorzystniejsze jest utrzymywanie mieszanki stechiometrycznej czyli w stosunku 14,7:1 (i wtedy lambda jest rowna 1). Oni sie zblizaja do tego stosunku (14,7:1) zmniejszajac dysze glowna i maja 13,5:1. Normalnie zakladajac wolna koncowke + KN powinienes zalozyc wieksze dysze ale w tym konkretnym przypadku wynika jakoby standardowe dysze juz sa "za duze" dla silnika wiec zalozenie wolnej koncowki + KN + standardowe dysze moze okazac sie ok. Najlepiej wrzuc Arrowa + KN + standrd dysze i popatrz na swiece. Jak beda biale zwiekszysz dysze, jak bede jasnoczekoladowe to jest ok, jak czarne (co razcej tu nie bedzie mialo miejsca) to bedziesz musial zmniejszyc. Bez sensu kupowac dysze przed wrzuceniem koncowki i KN bo nie wiesz w ktorym bedziesz musial isc kierunku.[/quote]