Niezalogowany
[
Logowanie
|
Rejestracja
|
Użytkownicy
|
Szukaj
]
Africa Twin
>>
Problemy techniczne
>>
K&N + DynoJet Stage I + tuningowa koncowka wydechu (np. Remus)
Napisz odpowiedź
Autor:
Kolor
Rozmiar
Ogromny
Wielki
Duży
Mały
[quote=pretor]CO chcę osiągnąć hmm Tak naprawdę to zacząłem od błachej sprawy czyli od lepszego gangu oraz zmniejszenia wagi wydechu. Niestety cała operacja to reakcja łańcuchowa. Jak zapewne wiesz wywalenie środkowego tłumika oraz założenie akcesoryjnego Arrowa spowodowało iż zastanowiłem się nad K&Nem. Dlaczego? Bo jest tańszy w obsłudze mniej podatny na ew zachlapanie przez wodę co może się zdarzyć oraz w połączeniu z wydechem powinien dać ciekawe rezultaty. Niestety reakcja biegnie dalej czyli zubożyłem moimi pomysłami mieszankę co może mieć zgubny wpływ na żywotność silnika. Należy to poprawić. Aby to zrobić trzeba zmienić dysze główną w gaźniku a najlepiej i iglicę i dysze wolnych obrotów co normalnie można kupić w zestawie DynoJeta. Do XL650 brak takiego zestawu. Dlatego pytam co by tutaj począć dalej. Opcja1) Zostawić przerobiony wydech na zwykłym papierowym filtrze i nie ruszać gaźnika. Opcja2) Zostawić przerobiony wydech wsadzić K&N i regulować tylko za pomocą wymiany dyszy głównej. A tak przy okazji to trzeba uważać na podróbki: http://www.dynojet.com/whats_new/PressReleaseKnockOffJetKits.pdf Acha co do nizin to tak nie za bardzo. Mongolia jest średnio położona na poziomie 1800 mnpm i należy do państw najwyżej położonych na świecie. Będą momenty gdzie spotkamy góry ok 4500 mnpm. Oczywiście nie Gobi:):):)[/quote]