Niezalogowany
[
Logowanie
|
Rejestracja
|
Użytkownicy
|
Szukaj
]
Africa Twin
>>
Problemy techniczne
>>
Płyn hamulcowy/chłodniczy
Napisz odpowiedź
Autor:
Kolor
Rozmiar
Ogromny
Wielki
Duży
Mały
[quote=PUFF]Jesli chodzi o plyn chlodniczy, to ja u siebie nie wymienialem jeszcze. Poprzednia odpowiedz tyczyla sie ukladu hamulcowego. A wiec po kolei: Przod: 1. postaw motocykl na rownej nawierzchni (dobra jest do tego centralna podstawka :) 2.poluluj obejme hamulaca na kierownicy i ustaw ja w pozycji poziomej 3. odkrec wieczko i zdejmij gumowa uszczelke. 4. zdejmij zawleczke z zacisku hamulcowego i zaluz na zawor krotki krotki wezyk, ktorego drugi koniec umiesc w buteleczce, do ktoreej bedziesz spuszczal plyn 5.poluzuj srube spustowa (z zalozonym na nia wezykiem) 6. klamka hamulca "pompuj" - plyn bedzie wyplywal przez wezyk do buteleczki 7.obserwuj zeby w zbiorniczku plynu (na kierownicy) ciagle byl plyn - w miare ubywania go - dolewaj nowy czysty plyn 8.obserwuj kolor spuszczonego plynu. gdy zobaczysz ze wyplywa juz czysty plyn, przestan pompowac, zakrec zawor, przerzuc wezyk na drugi zacisk. 9. poluzuj srudbe spustowa (zaworek) z wezykiem i dalej pompujemy :) obserwujac poziom plynu w zbiorniczku. 10. Gdy bedzie wyplywal czysty plyn, zakrecamy zawor, uzypelniamy plyn w zbiorniczku na kierownicy (do poziomu ok 3/4 zaslonietego okienka kontrolnego przy poziomym ulozeniu zbiorniczka). 11. zaloz uszczelke i przykrec pokrywe. Plyn zmieniony :) Jesli chodzi o tyl postepuj identycznie. Najwazniejsze to nie dopuscic do zapowietrzenia ukladu, czyli kontrolowac poziom plynu podczas "pompowania". Pozdrawiam. mam na dzieje ze cos pomoglem. Jesli cos jest nie tak to prosze o sprostowanie :) Odnosnie wymiany plynu chlodzacego to chetnie sam poslucham (poczytam) jak to sie robi. Nie lubie sie uczyc na wlasnych bledach ;)[/quote]