Niezalogowany
[
Logowanie
|
Rejestracja
|
Użytkownicy
|
Szukaj
]
Africa Twin
>>
Wspomnienia
>>
Pozdrowiska z Syberii !!!!
Napisz odpowiedź
Autor:
Kolor
Rozmiar
Ogromny
Wielki
Duży
Mały
[quote=Dzieju][quote=Adam]Nic nie pada bez przyczyny , czasami wytłumaczenie jest b.proste : EKSPLOATACJA NIEZGODNA Z PRZEZNACZENIEM MOTOCYKLA . Tak na marginesie zapytam czy ktoś z Was wymienił łańcuchy rozrządu i napinacze przy 55/60 tys. km ? Czy przy pałowaniu w terenie ktoś zastanawia się że na ostrych podjazdach lub zjazdach silnik nie ma smarowania bo olej w misce przelewa się na jedną albo drugą stronę . A moto lubi się z........ć zawsze w najbardziej nie przewidzianym momencie . Aha i jeszcze jedno nie wiem czy ktoś się zastanawiał ile wytrzymuje silnik w crossie , tak na koniec dodam ze nie istnieją sprzęty bezawaryjne , więc jeśli coś padnie jest zawsze to uzasadnione a w większości przypadków wina leży po naszej stronie . Powodzenia !!! Ps. Życie bez przygód było by mało atrakcyjne gafa1 [/quote] Dużo racji, ale co do braku smarowania to jest trochę inaczej. Kontrolka ciśnienia oleju ma z reguły czułość na 0.2 atm. Zapala się gdy to minimalne bezpieczne ciśnienie spada poniżej. Gdyby na tych podjazdach rzeczywiście gineło smarowanie w postaci ciśnienia to było by to sygnalizowane właśnie kontrolką ciśnienia oleju. Póki ona nie świeci to oznacza że to minimum 0.2 jeszcze jest. Aha o ile dobrze pamiętam to smok jest w zagłębieniu i do tego małe otwory między środkiem silnika a częścią gdzie jest sprzęgło powodują zmniejszenie przelewania się oleju przy zakrętach. Jesli chodzi o jazdę na tylnym kole to fakt, tylko nieliczne silniki są do tego przystosowane albo wstawia się specjalne przegrody i inne wynalazki które utrzymają jakiś czas olej przy smoku. [/quote]